.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيش‌بيني ورود افزايش گردشگران نوروز 89 در مازندران

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران با اعلام ورود 9 ميليون و 100 هزار نفر در نوروز 88 به استان گفت: پيش‌بيني مي‌شود نوروز 89 اين تعداد افزايش يابد.

رحمت عباس‌نژاد در نشست ستاد تسهيلات سفر استان مازندران از تشكيل 9 كميته در ستاد تسهيلات سفر اتسان براي ميزباني از گردشگران نوروزي خبر داد و خاطرنشان كرد: در نوروز سال 88 كه آمار اواخر اسفند ماه تا نيمه نخست فروردين را شامل مي‌شود بيش از 9 ميليون و 100 هزار نفر وارد استان شدند.

وي تصريح كرد: از اين تعداد بيش از 8 ميليون مسافر و گردشگر نوروزي بيش از يك شبانه روز در استان اقامت داشتند.

رئيس سازمان گردشگري مازندران از بازديد 23 هزار مورد توسط عوامل خدماتي و نظارتي اجراي طرح نوروزي خبر داد و بيان داشت: 3 هزار و 300 مورد پس از تكميل اين گزارش‌ها گزارش تخلف تنظيم و به مسئولان ذي‌ربط ارجاع داده شد.

عباس‌نژاد با تاكيد بر اينكه الگوي سفر در مازندران و كشور الگوي مناسبي نيست، اضافه كرد: از 9 ميليون مسافر وارد شده به مازندران بيش از 8 ميليون نفر به صورت شخصي وارد استان شدند.

اين مسئول گردشگري مازندران از توزيع يك ميليون و 250 هزار بروشور راهنماي سفر به استان در نوروز 88 خبر داد و گفت: در نوروز 88 حدود يك ميليون نفر از مراكز فرهنگي و تاريخي استان ديدن كردند.

رئيس سازمان گردشگري مازندران با تاكيد بر اينكه گردشگران بيشتر با رويكرد توريستي و فرهنگي به مازندارن سفر مي‌كنند، تصريح كرد: در نوروز 88 خبرگزاري‌هاي مستقر و داراي سرپرستي و نمايندگي در استان بيش از 800 خبر و گزارش و 140 خبر نيز توسط رسانه ملي انتشار يافت./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.